بقیع رفتگان

او هیچ نشانی از خاک بر تن نداشت تا قبر او را در خاک جستجو کنید

آسمان نیلگون

تصویری از گونه نیلی و سیلی خورده اوست

و دریـــا

اشکی فرو افتاده از گونه اش

باور کنید آن شب علی (ع)

هیچ جا را به وسعت قلب خویش نیافت تا فاطمه را در آن جای دهد

فاطمه را در قلب علی جستجو کنید

اگر آنجا نیست ؟

پس چرا وقتی آسمان دل علی ابری می شود و شقشقه باریدن می گیرد

هر قطره اش

عطر فاطمه (س) میدهد
یا زهرای علی

خوشحالم

میگی چرا؟؟؟

بابا بیچاره شدمالان حدود ۲ ماه و چند روزه که سراغ این نیومده بودم
میگی چرا؟؟؟

نمیدونم به چه دلیل پسووردم عوض شده بود بعد هم که مدیریت سایت پسوورد جدید برام میفرستاد وقتی میرفتم میلم رو چک کنم ...
دریغ از یک میل
بعد از کمی خود درگیری با خودم گفتم شاید میلم یه چیز دیگس بعد از کلی مشکلات در مورد چک میل دیدم خیر و به کل نا امید شدم و فکر کردم شاید هک شده باشه...
تا اینکه امروز با خودم گفتم یه جوری میشه فهمید میل وبلاگ چیه...
رفتم و برا مدیر وبلاگ یه چیزی فرستاد که دیدم توی میلم آدرس یه میل جدید هست
که تازه فهمیدم به به خودم شوتم
به جای ۵           ۳ زده بودم در حالی که هیچ میلی با نام hovakhshatrah83 وجود نداره
منم سریع رفتم اینو ساختم و....



سلام بر و بچ